dettaskainteuppdaterasegentligen

ligger här och känner mig så jäkla ensam i min säng. usch vilken jävla känsla det är. ibland kan det vara det skönaste som finns men just nu mår jag fan illa av det. och hostar gör jag också, hostar som en dåre och då är det inte lätt att somna. it sucks!

hm, lovet då? det har vart grejt! jag har sett två filmer på bio - wolfman och shutter island. båda var väll bra men jag måste säga att shutter island var den bästa, grym film! igår var jag ute med mina vänner och hade det grymt roligt. har haft mys kvällar med vänner och bara tagit det lungt och imorgon är det en hel dag med laget vilket gillas väldigt mycket!

vet inte varför jag skriver egentligen. jag kan inte sova och jag har kollat alla sidor jag vill och nu sitter jag bara och kikar runt på facebook och ni vet ju hur trött man kan bli på det efter ungefär sex timmar(!)

Nej, nu ska jag kika runt lite till så att jag blir trött i ögonen.
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0