bara för att..

vet att det inte är en jävel som läser detta så kan skriva precis vad jag känner för.

vad fan hände? det är en fråga jag ställt mig tjugotusen gånger men det känns inte som du brytt dig om att undrat över det en enda gång. varför tog du inte tag i saken, varför kunde inte du gjort det tidigare? känner mig så jävla dum och blåst av dig. du har iallafall vaknat till liv, back too normal kan man ju säga. känns som att det aldrig var vi för för dig har det gått så jävla fort. jag frågade dig tusen gånger men fick alltid samma svar, nu känns det som att jag vet att jag haft rätt hela tiden. fan, hatar att känna såhär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig <3<3<3

2010-03-16 @ 13:07:11
Postat av: Jelena

Du kan alltid prata med mig, hoppades att du redan visste det!

2010-03-18 @ 05:59:35
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: Anonym

i know my bästisar<3

2010-03-18 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0