vi var luft, luft och inget mera

hallå!
att jag uppdaterar är endast ett tecken på att jag verkligen inte har något bättre för mig. var inte i skolan idag så har pluggat järnet på ett arbete som ska vara inne på måndag, känns helt okej nu.. Bara lite grejer som behöver fixas.

Vid halv sju åkte jag mot söderbymalmsskolan där det var match mot Skå, trotts att vi hade väldigt få spelare så blev det en riktigt skön vinst med 27-20 om jag minns korrekt! Efter den har jag bara suttit här och inte gjort någonting, funderar på att plugga lite kost så man har det gjort tills på onsdag, får se hur de blir.


right now nannana

nej, nu ska jag sätta mig och mysa med mami!
pusspussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

U-P-P-D-A-T-E-R-A!!!1

2010-02-22 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0