show there's way to beat the monster

tjennnnnis!

Idag var det kungsberget som gällde och det var ruskigt roligt. Åkte snowboard, inte med den snyggaste stilen men jag tog mig ner och jag hade så kul med mina fina vänner!

 

Imorgon är det fredag vilket kanske innebär utgång, just nu är jag inte pepp alls trotts att jag precis fyllt arton men får se hur de blir imorgon. Ska ju trotsallt få gäster på lördagen. 40-50 pers kommer hit för att gratta mig. Jösses, gillar dom verkligen mig så mycket? kul iallafall! På kvällen är det basketmatch vad jag fått höra? Får väll se hur de blir me det!

Nu ska jag ligga här hela kvällen men ska försöka komma
i säng tidigt, tidig akademi träning. ME LIKE!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vafan inne här varje dag och du inte uppdatera kompis!

2010-02-08 @ 21:22:03
Postat av: emelie

taaaaaaare lungt

2010-02-12 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0