kan du älska mig?

om jag säger final så vet ni vad jag menar, right?

PARADISE HOTEL final ikväll och jag sitter som fastklistrad framför tvn redan nu. Missade andra avsnittet igår eftersom martin ville lägga sig men har uppdaterats tillräckligt i skolan. Vinner Jackie eller inte? Herregud vad jag inte hoppas hon gör de, just nu äre Kristoffer som gäller.

men Åkej, mindre om paradise. Dagen har vart seg, lång. Började åtta och gick i skolan till halv fem. Sedan hem och bara chilla. Har inte haft någonting alls för mig så de känns najs. Dock har mami tjatat sen hon kom hem ungefär och snart bryter jag ihop kan jag lova, usch!



baddays, yeah.
Nu ska jag hämta lite läsk och sen lägga mig och titta!
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Thess

tänkte att jag skulle kommentera så du fortsätter uppdatera :D

2010-02-03 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0