no

jag vet inte varför jag har sex unika besökare varje dag när jag aldrig uppdaterar? det kan ju inte vara kul att gå in och läsa samma inlägg varje dag? aja!


Vet inte varför jag skriver heller, har inget bättre för mig. Håller egentligen på och städar hela huset men känns som att ens paus sitter perfekt! Ikväll är det träning och jag är inte taggad för fem öre, vill egentligen bara stanna i sängen hela dagarna och sova bort allt. Jag vet att jag har massa skolarbete som måste göras. Matte, företagsekonomi, svenska osv. Iförsig känns det som att jag gett upp matten, IG är vad jag kommer få i matte B helt klart.

Näe fan nu ska jag sluta klaga och städa klart skiten.
puss

Kommentarer
Postat av: Thess

Nej du kommer inte få något jävla Ig i matte B! Va fan, när pluggar vi?!?!?!

2010-04-08 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0