godernatter

Tjenis!

- Jag har precis kikat klart på Taken och herrejösses vilken film! Grymt
bra! Även fast man vet att han kommer hitta henne tillslut så är man stört
nervös och under filmen har jag hällt i mig cocacola kan jag lova (när
jag blir nervös måste jag ha något annat att göra samtidigt). Jaja, jag älskar
iallafall pappan - grymt skön! =) Nog om filmen...

Tror faktiskt helt seriöst att jag ska lägga mig nu trots att jag faktiskt har
sovmorgon imorgon bitti! Skulle vara skönt att vakna pigg för en gångs
skull. Vet inte varför men ser inte fram mot morgondagen just nu, tråkigt!


bara för att bjuda på en bild, Älskling och jag i somras<3

jaja, pussochhej!

Kommentarer
Postat av: Thess

sa ju det! så jävla grym film! :D

2009-11-04 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0