bad day

Detta har vart en riktigt bad day, don't know why?
Men sånna dagar har alla! =)

Börjar morgonen med att försova mig så fick stressa som en galning.
Sedan har vi spanska och det går helt okej, ganska lungt men efter den
så har vi håltimme i 45 minuter så kändes som att man borde skippat
den där spanskan och sovit några timmar till!

Efter 45 minuters håltimme skulle vi se en teater och ja, det var vad skolan
gick ut på idag. Hade ju akademi-träning klockan 15:00 så var tvungen att
vara kvar i skolan tills dess - trögt!

Inte nog med det så gick akademi träningen riktigt, riktigt uselt! Haha nästan
så att man skrattar åt sig själv. Jag missade ungefär 95% av alla skott och
då överdriver jag inte. Näe, nya tag imorgon på den delen! ;p

Sen det värsta:
Ska hoppa in i duschen och ska självklart gå på toa innan men det fanns inget
toa papper så jag tog upp en ny FET rulle och tror ni inte jag tappar skiten
I toaletten? Man vill ju inte stoppa ner handen där och gosa runt så först
stog jag bara och skrek svordomar sen var det inte mycket mer att göra
än att plocka upp skiten och slänga den..

Förlåt för ett långt och tråkigt inlägg, men ibland så blire så =)
puss


Kommentarer
Postat av: thess

HAHAHHAAHAHA, tur att du inte skulle spela cool bara då. med lampan släckt xD ! hahahah

2009-11-04 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0